Nowa seria edukacji medycznej

Zapewnienie właściwego lekarza do opieki zdrowotnej w przyszłości będzie wymagało istotnych zmian w sposobie kształcenia lekarzy. Pogląd ten został wyrażony w raporcie Komitetu Medycyny Instytutu ds. Roli Akademickich Centrów Zdrowia w XXI wieku1: Wśród wszystkich ról ośrodków zdrowia akademickiego, edukacja będzie wymagać największych zmian w nadchodzącym dziesięcioleciu. Uważamy edukację za jeden z podstawowych mechanizmów inicjowania zmiany kulturowej w kierunku położenia nacisku na potrzeby pacjentów i populacji oraz skupienie się na poprawie zdrowia, wykorzystaniu najlepszych osiągnięć naukowych i najlepszej opieki. Chociaż istnieje rozsądny konsensus w sprawie potrzeba zmiany i znaczne porozumienie co do głównych kierunków zmian, znacznie mniej rozumie optymalne mechanizmy, które posuwają naprzód proces edukacyjny. Ten brak jasności wynika częściowo ze złożoności obecnego środowiska opieki zdrowotnej i klinicznego środowiska uczenia się, w którym edukacja musi konkurować o zasoby z misjami klinicznymi i badawczymi w akademickich ośrodkach zdrowia. Innym ważnym czynnikiem może być to, że lekarze nie są świadomi nowych i pojawiających się informacji na temat edukacji medycznej, które mogą pomóc w solidnych podstawach reform. W tym wydaniu czasopisma rozpoczynamy nowy cykl edukacji medycznej, który, mamy nadzieję, będzie promował introspekcję na wszystkich poziomach edukacji medycznej. Seria ta pokaże niektóre z ważnych problemów i możliwości, przed którymi stoją dzisiaj nauczyciele medyczni, i ma na celu przybliżenie aktualnego fermentu z relatywnego zapomnienia w czasopismach edukacyjnych i ogólnie większej widoczności lekarzy. Artykuły, które pojawią się w nadchodzących miesiącach, mają na celu zaangażowanie czytelników czasopisma w dialog na temat aktualnej wiedzy medycznej.
Jeśli zniszczona umowa społeczna między medycyną a społeczeństwem ma zostać naprawiona 2, uważamy, że obowiązkiem profesji jest rozwijanie i testowanie w terenie nowych modeli edukacji medycznej. W tym duchu Dziennik z zadowoleniem przyjmuje pisma zajmujące się ważnymi i czasami kontrowersyjnymi kwestiami poruszanymi w kolejnych artykułach. Reforma edukacji medycznej z pewnością skorzysta z szeroko zakrojonej debaty.
Jednak na dłuższą metę reforma merytoryczna będzie możliwa tylko wtedy, gdy istnieje silna chęć wsparcia misji edukacyjnej. Wizjonerskie przywództwo będzie potrzebne, aby zmienić dominującą kulturę, wraz z projektami demonstracyjnymi, które obejmują oceny długoterminowych wyników, które są niezbędne, aby przekonać zarówno sceptyków, jak i decydentów politycznych. Jednocześnie istotne będzie ponowne przeanalizowanie finansowania edukacji medycznej3 oraz badań w zakresie edukacji medycznej4, aby uruchomić i utrzymać reformę. Tylko dzięki solidnym badaniom edukacyjnym będziemy w stanie przekonać coraz bardziej sceptyczną opinię publiczną, że nasi absolwenci są wyposażeni w najlepsze z nauk i najlepsze troski w celu poprawy zdrowia społeczeństwa.
Finansowanie i ujawnianie informacji
Nie zgłoszono żadnego potencjalnego konfliktu interesów związanego z tym artykułem br /> Author Affiliations
Z biura stowarzyszeń akademickich, Veterans Health Administration, Washington, DC (MC); Harvard Medical School, Boston (MC); oraz Departament Medycyny, University of California, San Francisco i Carnegie Foundation for Advocement of Teaching, Stanford, CA (DMI).

[hasła pokrewne: nfz zielona góra praca, baobab nasiona, pachymetria cena ]
[więcej w: medicus ciechanów, padaczka rolandyczna, wyrwigrosz żory ]

0 myśli nt. „Nowa seria edukacji medycznej